

GDU Tələbə Ombudsman Mərkəzi Avropa Komissiyasının “Erasmus Plus” proqramı üzrə “Ombudsman vəzifəsi yaratmaqla tələbələrin təmsili təyin olunması” (“AESOP: Advocacy Establishment for Students through Ombudsman Position”) layihəsinə uyğun olaraq Gəncə Dövlət Universiteti Elmi Şurasının 07. 02. 2018-ci il tarixli iclasında (protokol № 1) təsdiq edilib və Gəncə Dövlət Universiteti rektorunun 12. 02. 2018-ci il tarixli, 1/127 saylı əmrinə əsasən təşkil olunmuşdur.
Tələbə Ombudsmanı nə edir?
- Rahat mühitdə şikayətləri dinləyir və imkanları nəzərdən keçirir
- Diqqətlə qulaq asır və qərəzsiz şərh verir
- Tərəfləri hüquq və azadlıqları sahəsində maarifləndirir
- Problem həll etmə bacarıqlarından istifadə etməklə mübahisələrin artmasının qarşısını alır
- Tərəflərin qarşılıqlı qəbul edəcəyi nəticəni əldə etməsinə dəstək olur
- Tərəfləri öz iradələri ilə razılığa gəlmələri üçün həvəsləndirir
- Şəxsi məlumatı icazəsiz olaraq başqaları ilə paylaşmır.
Tələbə Ombudsmanina müraciət etmədən əvvəl bunlari bilməyiniz vacib şərtdir!
- Şikayət və tələbləriniz haqqinda əlaqədar fakültə və ya universitet rəhbərliyinə müraciət etməlisiniz.
- Hadisənin başvermə anindan 2 (iki) il müddət keçməməlidir.
- Ombudsman Məhkəməyə müraciətə qədər məsələləri araşdırır.
- Eyni şikayət mövzusu üzrə təkrar müraciət qəbul edilmir.
- Şikayət və tələbləriniz ümumtəhsil sisteminə, inzibati idarəçilik və nizam-intizam siyasətinə uyğun olmalıdır.

Tələbə Ombudsmanına müraciət et:
